Verleidelijk menselijke software

Anne helpt mensen,
staat dag en nacht klaar,
begrijpt wat je zegt,
doet wat je zegt,
en heeft engelengeduld.

Ons team

Bel ons: +31 (0)575 787424

Ons team

Annemarie Johannes Annemarie Johannes
Directeur
Ik heb de wereld zien veranderen door het streven naar steeds meer efficiëntie in dienstverlening. Gastvrijheid, of een dienst leuk en persoonlijk maken, die jou als mens bijzonder maakt, is wat we veel te weinig doen, terwijl daar de sleutel voor effectiviteit zit. Al snel zag ik de potentie die ‘Anne’ als virtuele assistente kan hebben op tal van terreinen. De hang naar efficiency houden we niet tegen. We kunnen wel een tussenweg zoeken. Met de inzet van Anne in de zorg krijg je bij een toenemende afhankelijkheid weer keuzeopties. Ook dienstverlenende organisaties krijgen extra mogelijkheden door Anne als een gepersonaliseerd hulpmiddel in te zetten. Een relatie van Virtask, zelf actief als mantelzorger, drukte het mooi uit: ”Ouders schenken hun kinderen het leven. Als kinderen kun je je ouders, als die steeds afhankelijker worden weer een nieuw aangenaam leven schenken door middel van Anne. Anne kan je helpen grip te houden op jouw leven en keuzes, zonder steeds een beroep op anderen te hoeven doen”. Ik heb er niets aan toe te voegen.

 

 

Gibby Koldenhof

Gibby Koldenhof
Hoofd Software Ontwikkeling
Ik zal mezelf niet de verwekker van Anne noemen, maar als hoofd programmeur van Virtask heb ik wel meteen haar opvoeding stevig ter hand genomen. Want ik zag meteen de potentie die Anne heeft als geavanceerde en zelflerende avatar, voor tal van taken en diensten, die bijdragen aan een aangenamer leven en betere dienstverlening. Ik heb een hoge kwaliteitsstandaard waar ik geen concessies aan doe. Software applicaties moeten werken en dat maakt me een ‘strenge’ opvoeder van Anne. Software moet betrouwbaar en aantrekkelijk zijn en aansluiten op de behoefte en het perspectief van de eindgebruiker. Ik heb inmiddels veel ICT projecten uitgevoerd. Dat maakt me een allrounder, waarbij ik met de techniek die achter Anne zit, flink de diepte inga. Ik ben sowieso breed georiënteerd, zowel op het gebied van ICT als wat betreft mijn interesses. Dat valt binnen Virtask allemaal op zijn plaats, wanneer ik bezig ben met hoe we Anne haar dienstbare rol kunnen laten spelen.
Ellen Steenmeijer Ellen Steenmeijer
CCO
De druk op ons zorgsysteem is groot, zoals we het altijd deden, kan het niet meer. Dit biedt ons de kans om te innoveren. En dan bedoel ik niet ‘oude’ handelswijzen vervangen door computers, maar eens helemaal opnieuw kijken naar de wensen van mensen die wel wat ondersteuning kunnen gebruiken om zelfstandig en waardig hun leven te leiden. Niet vanuit de gedachte: ‘wij helpen u’, maar ’kunnen we het gemakkelijker, comfortabeler, veiliger en leuker voor u maken?’. In mijn 25-jarige loopbaan als marketeer, communicatiespecialist en change manager – waarvan het laatste decennium in zorginnovaties – heb ik geleerd dat vragen stellen meer oplevert dan zelf bedenken wat mensen willen en daarvoor een dienst ontwikkelen. Daarom hechten we ook zoveel waarde aan de ervaringen van de gebruikers van Anne en hun (mantel)zorgers. Zij hebben de wijsheid in pacht en van hen leren wij hoe we Anne tot een perfecte virtuele assistent kunnen maken.
Dennis Kleinbussink Dennis Kleinbussink
Projectleider
Ik ben begonnen binnen Virtask als software tester en klantenservicemedewerker. Als software tester doe ik er alles aan om te controleren of Anne wel doet waar ze voor is bedoeld. Dit doe ik door ervoor te zorgen dat er geen fouten in de software zitten, maar ook door ideeën in te brengen die Anne nog beter kunnen maken. Deze ideeën komen vaak voort uit mijn werk als klantenservicemedewerker waarin ik in direct contact sta met de gebruikers van Anne. Als klantenservicemedewerker geeft het mij een enorme voldoening dat ik mensen kan helpen in hun gebruik van Anne. Het is bovendien erg dankbaar werk, want zeg nou zelf het is altijd fijn om te horen dat waar je aan werkt iemand heel erg heeft geholpen. In de periode dat ik nu voor Virtask werk ben ik doorgegroeid tot projectleider, ik krijg nu de kans om via de projecten die ik leid Anne te helpen verbeteren. Vooral de feedback van de gebruikers vind ik belangrijk binnen mijn projecten, want de gebruiker is uiteindelijk waar het om gaat!
Darko Bozhinovski Darko Bozhinovski
Software Development
Given the progress of speech-driven interfaces and systems in the recent year, it fell like a natural fit to make them more accessible to those that would benefit from this advancement the most. From that standpoint, Anne tries to solve a real-world issue, something that makes me happy on a professional and personal level. I do work all over the place with Anne – both with stuff that’s visible to the users and the “crunchier” parts that are invisible, but make sure that Anne works as smoothly as possible for the users.
Sasha de Waal Sasha de Waal
Software Ontwikkeling
Als je een product ontwikkelt, moet je er ook voor zorgen dat het echt iets toevoegt. Dat het makkelijk te gebruiken is en functioneel is. Dit is precies wat Anne biedt en waar de focus op ligt. Als front-end programmeur heb ik veel te maken met het ontwikkelen van Anne en ben ik ook vaak de laatste die aan het project sleutelt. Hierbij let ik dan erg op de kwaliteit, gebruikersvriendelijkheid en functionaliteit zodat we het beste kunnen gaan aanbieden aan de eind-gebruikers.
Henk Steetsel Henk Steetsel
Verkoop
Het concept van Anne is uniek. Zelden wordt een product ontwikkeld vanuit de gebruiker, meestal vanuit de techniek. Virtask heeft een oplossing gemaakt voor échte gebruikers. Daarom wordt Anne ook met zoveel enthousiasme ontvangen. Anne gedraagt zich met menselijke trekjes, daardoor is niemand bang om Anne te gebruiken. Je spreekt eenvoudig tegen Anne, en Anne geeft je antwoord en voert je opdrachten uit. Door het gebruik van Anne verbetert de kwaliteit van leven van de gebruikers. Dat geeft ons een enorme bevrediging.
Nicolet Beekman Nicolet Beekman
Officemanager
Na 16 jaar ambtenaar te zijn geweest vond ik het tijd om een nieuwe weg in te slaan en een nieuwe uitdaging aan te gaan. Op 1 juli 2018 heb ik dan ook mijn intrede gemaakt bij Anne4Care, Virtask B.V. Wat mij hier aantrekt zijn de innovaties van Anne en de projecten waaraan wij deelnemen om zo zelfredzaamheid te stimuleren door middel van Anne, met haar menselijke trekjes en kernwaarden; “ Zorgzaam en Praktisch”. Dit laatste geldt ook voor mij persoonlijk. Dit draag ik dan ook uit in mijn functie als officemanager.
Joyce Vreeswijk Joyce Vreeswijk
Klantenservice
Sinds kort ben ik werkzaam bij Anne4Care, als klantenservice medewerker. Ik werd direct enthousiast toen ik van Anne hoorde. Nu ik haar beter heb leren kennen, vind ik het geweldig om mee te kunnen werken aan zo’n mooie innovatie. Met Anne kunnen mensen zich beter zelfstandig redden. Voor Anne heb ik ongeveer 10 jaar ervaring opgedaan op de werkvloer, als begeleider in de zorg. Tijdens deze periode heb ik ingezien hoe belangrijk de inzet van technologie is. Aan de andere kant heb ik op meerdere plekken ervaren hoeveel weerstand er tegen technologie is vanuit de praktijk, zelfs als de begeleiders op hun tenen moesten lopen en er weinig tijd was voor de bewoners. Dit is de reden waarom er verandering nodig is en waar ik me hard voor wil maken. Van gebruikers van Anne heb ik gehoord en gezien hoe behulpzaam Anne is en hoe makkelijk te gebruiken. Ik vind het fijn om contact te hebben met de gebruikers van Anne. Het geeft mij energie om mensen te ondersteunen in het gebruik van Anne, waardoor ik hen zoveel mogelijk kan helpen. Quality-time hebben voor elkaar, dat is toch wat we allemaal graag zouden willen?