Verleidelijk menselijke software

Anne helpt mensen,
staat dag en nacht klaar,
begrijpt wat je zegt,
doet wat je zegt,
en heeft engelengeduld.

Klantenservice

Bel ons: +31 (0)575 787424

Service en Contact

Contact

De klantenservice is telefonisch bereikbaar op
maandag tot en met vrijdag
van 09:00 – 17:00 uur.
         +31 (0)575 787424

De klantenservice is altijd per e-mail bereikbaar:
        Klantenservice@anne4care.nl

 

 
 
 Meest gestelde vragen

Gaat de tablet niet meer aan?

Vervelend dat de tablet niet meer aangaat. Hieronder een aantal stappen die u kunt ondernemen om te kijken of de tablet het weer gaat doen.

-> Kijk of de tablet aangesloten zit op het stroom. Is dit niet het geval. Doe de tablet weer aan de stroom. Wacht 30 minuten. Probeer de tablet opnieuw aan te zetten.

-> Zit de tablet aangesloten op de stroom kijk dan of het oplaadlampje brand. Brand er geen lampje. Dan kan het zijn dat de oplader stuk is. Neem contact op met de klantenservice.

Probleem niet verholpen? Neem dan contact op met de klantenservice.

Komen de afspraken niet in de agenda van Anne te staan?

Op het moment dat u een afspraak heeft toegevoegd op de website: https://calendar.google.com of in de applicatie op uw smartphone of tablet. Duurt het gemiddeld 30 minuten voordat deze afspraak zichtbaar wordt in de agenda van Anne. U kunt dit proces versnellen door de tablet aan en uit te zetten. Dit kunt u doen door op de aan/uit knop van de tablet te drukken. De tablet en Anne starten weer opnieuw op als u nogmaals op de aan/uit knop van de tablet drukt. Nu zouden de toegevoegde afspraken zichtbaar moeten zijn in de agenda van Anne.

Verschijnen de afspraken nog steeds niet in de agenda van Anne? Kunt u de volgende stappen controleren:

-> Heeft de tablet met Anne verbinding met internet?
(Afbeelding: Icoon WiFi aan/ Icoon wifi uit)
Dit kunt u controleren door te kijken naar dit icoon. Wanneer er geen internet verbinding is kunt u contact opnemen met de klantenservice.

-> Heeft u de afspraken toegevoegd aan uw Anne account?
Dit kunt u controleren door te kijken naar het e-mailadres wat genoteerd staat bij de afspraak in uw agenda app. Of door te kijken met welke account u bent ingelogd op de internetpagina: https://calendar.google.com.

-> Zijn de afspraken toegevoegd als afspraak?
De google agenda biedt verschillende mogelijkheden aan op het gebied van afspraken toevoegen. Zo kunt u afspraken toevoegen maar ook herinneringen, doelen of verjaardagen. Om een afspraak zichtbaar te krijgen in Anne dient er altijd voor afspraak gekozen te worden.

Herinneringen, doelen of verjaardagen verschijnen niet in Anne.

-> Heeft u voor alle afspraken in de agenda een titel toegevoegd?
Op het moment dat dit niet het geval is kan Anne minder goed werken. De titel die toegevoegd word in de agenda applicatie of op de website: https://calendar.google.com is de herinnering die Anne zal uitspreken.

Als uw afspraken nog niet in de agenda van Anne verschijnen kunt u contact opnemen met de klantenservice.

Hoe voer ik een RSS Feed in?

Hieronder ziet u klein overzicht van enkele Feeds (RSS url). Deze url Feeds kunt u kopiëren en plakken in het dashboard in het menu nieuws, bij feeds. Als u een andere krant zou willen of u komt er niet uit, kunt u contact opnemen met de klantenservice.

NOS algemeen: http://feeds.nos.nl/nosnieuwsalgemeen

De Volkskrant home: https://www.volkskrant.nl/nieuws/rss.xml

Het AD nieuws: https://www.ad.nl/nieuws/rss.xml

Tubantia algemeen: https://www.tubantia.nl/algemeen/rss.xml

NU.nl algemeen: http://www.nu.nl/rss/Algemeen

De Stentor algemeen: https://www.destentor.nl/algemeen/rss.xml

Hoe voeg ik een contact toe?

In het dashboard onder het kopje bellen kunt u contacten toevoegen.
In het menu bellen kunt u beeldbelcontacten toevoegen, door in het aangegeven vakken een e-mailadres en naam in te vullen. Wanneer u deze heeft toegevoegd verschijnt de toegevoegde persoon in uw Anne.

Let op: De contacten die u heeft toegevoegd, dienen u ook als contact toe te voegen. Dit doen uw contacten als volgt:

Stap 1: Ze gaan naar de website: https://webvideo.virtask.nl
Stap 2: Ze loggen hier in met een google e-mailadres (@gmail of @va-anne). Ze krijgen nu een scherm te zien dat er nog geen contacten zijn toegevoegd.
Stap 3: Vervolgens gaan ze naar de website: https://dashboard.virtask.nl
Stap 4: Hier loggen ze in met hetzelfde e-mailadres als in stap 2.
stap 5: Ze zien het scherm van stap 2.
stap 6: Ze klikken op bellen en kunnen hier net als u ; het e-mailadres, naam en eventueel een foto toevoegen.
stap 7: Ze gaan weer terug naar de website: https://webvideo.virtask.nl
stap 8: Vanaf dat moment kan u samen met uw contact videobellen.

Komt u er niet uit. Neem dan contact op met de klantenservice.

Hoe zet ik mijn medicatie in de agenda?

U kunt alleen medicatie toevoegen of aanpassen in de agenda als u hier toestemming voor hebt.

In het dashboard kunt u de instellingen van de medicatie aanpassen.
U gaat in het dashboard naar het menu medicatie, daar ziet u settings staan en daaronder een lijst van medicatie. In deze lijst kunt u medicijnen toevoegen en aanpassen. Bij naam vult u de medicatie naam in. Bij dagen, welke dagen deze medicatie ingenomen moet worden (als u meerdere dagen wilt aanklikken moet u dit menu steeds opnieuw openen en per dag aanklikken). Bij tijd hoe laat de medicatie ingenomen moet worden. Onder de lijst ziet u toevoegen staan. Wanneer u hierop klikt komt er een leeg invulveld tevoorschijn en kunt u nieuwe medicatie toevoegen.

Komt u er niet uit. Neem dan contact op met de klantenservice.

Alle vragen weergeven